Polskie ciuchy coraz popularniejsze za granicą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sklep mieści się w najnowszym i podobno najnowocześniejszym centrum handlowym Berlina - EastGate. Ma 200 m2. Jest pierwszym z czterech salonów, które KAN zamierza otworzyć w ciągu półtora roku w stolicy Niemiec. Wszystkie będą w centrach handlowych, bo jak twierdzi Tomasz Podolak z KAN, spółka chce być w tych samych miejscach co konkurencja, czyli Springfield, Mexx oraz Esprit.

Niemcy będą mogli kupić w sklepach Tatuum ten sam asortyment co Polacy, czyli ubrania dla nieźle sytuowanych 25-35-latków z wielkich miast.
Co więcej, ubrania w niemieckich sklepach będą kosztowały tyle co w Polsce. To może dodatkowo skusić tamtejszych klientów.

Inwestycje w Berlinie to fragment szerszej strategii KAN mającej uczynić z łódzkiej spółki giganta na miarę szwedzkiego H&M czy hiszpańskiej Zary. KAN ma już dziesięć salonów za granicą, m.in. na Węgrzech (w Budapeszcie i Peczu) oraz w Pradze i Moskwie. Kolejne otworzy w Belgii oraz Holandii.

Więcej: Piotr Miączyński "Gazeta Wyborcza", 30 września 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €