Czat z Polską Agencją Finansową
21 września z Czytelnikami portalu rozmawiał Marek Sadowski z Polskiej Agencji Finansowej.
nitkiewicz: Dlaczego przestali Państwo współpracować z siecią Grosik? Wygląda na to, że był to dobry ruch. Ich sieć upadła, a wasza się rozwija. Podział nastąpił chyba około 1,5 roku temu, mam racje? Wasze logo było bardzo podobne do logo Grosika. W jaki sposób zadbacie o to, abyście nie byli myleni z upadłą siecią?
Marek Sadowski: Nie odpowiadał nam beztroski styl zarządzania. Jeżeli chodzi o logo nie jesteśmy myleni z upadłą siecią.
barbara: Jaka lokalizacja przynosiłaby najlepsze zyski?
Marek Sadowski: Lokalizacja z dużą liczbą potencjalnych klientów np. duży market lub centrum handlowe i sprzyjąjącym sąsiedztwem jakim są instytucje finansowe, poczta. Biorąc pod uwagę nasze długoletnie doświadczenie, zawsze pomagamy Państwu znaleźć lub zaakceptować dobrą lokalizację. Proszę o osobisty kontakt z panią Katarzyną Leończuk 694 566 497.
malanit: W jaki sposób klienci mogą ustrzec się przed oszustami z branży pośrednictwa finansowego?
Marek Sadowski: Na pewno wpłacając w punktach Polskiej Agencji Finansowej.
spinka: Słyszałam, że koszt otwarcia punktu kasowego PAF jest podobny jak banku BPH? Czym w takim razie możecie mnie przekonać do punktu kasowego PAF?
Marek Sadowski: Przede wszystkim oferujemy produkty, które się dobrze sprzedają i na nich się zarabia, a nie te, które zarząd banku uważa za słuszne i jedyne. Poza tym naszą ideą jest tworzenie firmy dziedzicznej, której nasi partnerzy są właścicielami. Oznaczałoby to w praktyce, że pan Jan Kowalski prowadzący agencję od 10 lat przechodzi na emeryturę, zaś dobrze prosperujący interes trafia w ręce jego dzieci.
Robert Ż.- Piła: Czy nie uważa Pan, że punkty kasowe to biznes kończący się? Coraz więcej osób ma założone stałe zlecenia w bankach i w ten sposób opłacają swoje rachunki. A emeryci, którzy według mnie są teraz najliczniejszymi klientami punktów kasowych, w końcu umrą...
Redakcja: Nasze spotkanie kończy się. Prosimy o przesyłanie ostatnich pytań.
Marek Sadowski: Słusznie Panie Robercie. Dlatego też zamierzamy również czerpać zyski z kont wirtualnych oraz oferując produkty na miarę zmieniających się czasów. Jeżeli chodzi o gotówkowe opłaty rachunków, mentalność ludzi ulegnie zmianie na pewno nie w tym pokoleniu. Poza tym ludzie lubią kontrolować wydatki mając gotówkę w ręku, zwłaszcza jeżeli zarabiają wyłącznie na bieżące wydatki.
madonna: Kto według Pana wygra wybory prezydenckie?
Marek Sadowski: Osoba wykształcona jak Cimoszewicz, opalona jak Lepper, tajemnicza jak Tymiński, ze smutną przeszłością Tuska i koniecznie żeby było ich dwóch.
filozofka: Czy afera z Grosikiem ma wpływ na wizerunek PAFu? Macie podobne logo.
Marek Sadowski: Nie ma wpływu. Od lat płatności realizujemy terminowo i to jest najlepsza rekomendacja dla klienta.
filozofka: Czy rzeczywiście realizacja przekazów pieniężnych w punktach PAFu trwa 5 minut? Łatwo to sprawdzić. Czytałam artykuł w Rzeczpospolitej, że u was ta usługa jest wykonywana szybciej niż na poczcie
Marek Sadowski: W tym miesiącu pojawią się na wszystkich punktach mapy miast i miejscowości, w których z takiego przekazu można skorzystać. Gorąco zachęcam, naprawdę warto.
Marek Sadowski: Dziękuję za rozmowę. Pozostaję do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: marek.sadowski@paf.info.pl.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej