Mniejsze miasta też są kuszące
80 — tyle sklepów za trzy lata chce mieć częstochowska firma. I to nie tylko w dużych aglomeracjach.
Kamex II, polski przedstawiciel Lee Coopera, do tej pory stworzył w Polsce sieć składającą się z 38 sklepów (w tym 22 to placówki franczyzowe). W ciągu trzech lat zamierza ją podwoić.
— W ciągu trzech lat chcemy mieć około 80 sklepów. Polski rynek dżinsowy jest bardzo rozwojowy, co widać po liczbie pojawiających się na naszym rynku nowych marek — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Michał Skórkowski, szef sprzedaży hurtowej Kamex II.
Dla porównania, w Polsce istnieje ponad 70 sklepów firmy Mustang i ponad 140 sklepów Lee.
Dotychczas placówki Lee Coopera powstawały wyłącznie w aglomeracjach powyżej 100 tys. mieszkańców. Jednak od ubiegłego roku przedstawiciele marki zainteresowali się mniejszymi miastami.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 13 września 2005r.Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Franczyza bankowa w praktyce
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia...
Bricomarché otworzyło sklep franczyzowy w Myszkowie
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy...