Mniejsze miasta też są kuszące

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kamex II, polski przedstawiciel Lee Coopera, do tej pory stworzył w Polsce sieć składającą się z 38 sklepów (w tym 22 to placówki franczyzowe). W ciągu trzech lat zamierza ją podwoić.
W ciągu trzech lat chcemy mieć około 80 sklepów. Polski rynek dżinsowy jest bardzo rozwojowy, co widać po liczbie pojawiających się na naszym rynku nowych marek — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Michał Skórkowski, szef sprzedaży hurtowej Kamex II.
Dla porównania, w Polsce istnieje ponad 70 sklepów firmy Mustang i ponad 140 sklepów Lee.

Dotychczas placówki Lee Coopera powstawały wyłącznie w aglomeracjach powyżej 100 tys. mieszkańców. Jednak od ubiegłego roku przedstawiciele marki zainteresowali się mniejszymi miastami.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 13 września 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €