Eldorado na Wschodzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

30 mln USD — tyle jest wart krajowy rynek zegarków. Zibi, które specjalizuje się m.in. w ich dystrybucji, oblicza, że ma największy, bo 37 proc. udział.

Zibi, które jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce takich firm, jak Casio, Atlantic czy Seiko, działało dotąd przede wszystkim w segmencie zegarków ze średniej półki cenowej. Teraz jednak chce rozszerzyć zakres działania. Nie ujawnia żadnych szczegółów. Prawdopodobnie chodzi o przejęcie innej sieci sprzedaży.

Zibi ma już doświadczenie w przejęciach. Do grupy należy sieć sklepów ze sprzętem muzycznym Riff (obecnie 21 placówek), którą przejęła trzy lata temu.

Głównym biznesem Zibi jest jednak obrót zegarkami, który generuje około 60 proc. przychodów grupy. Jej sieć specjalistycznych sklepów z zegarkami liczy 60 placówek lokalizowanych w centrach handlowych.

Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 2 września 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €