Eldorado na Wschodzie
Dystrybutor zegarków i drobnej elektroniki chce kupić w Polsce sieć sprzedaży.
30 mln USD — tyle jest wart krajowy rynek zegarków. Zibi, które specjalizuje się m.in. w ich dystrybucji, oblicza, że ma największy, bo 37 proc. udział.
Zibi, które jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce takich firm, jak Casio, Atlantic czy Seiko, działało dotąd przede wszystkim w segmencie zegarków ze średniej półki cenowej. Teraz jednak chce rozszerzyć zakres działania. Nie ujawnia żadnych szczegółów. Prawdopodobnie chodzi o przejęcie innej sieci sprzedaży.
Zibi ma już doświadczenie w przejęciach. Do grupy należy sieć sklepów ze sprzętem muzycznym Riff (obecnie 21 placówek), którą przejęła trzy lata temu.
Głównym biznesem Zibi jest jednak obrót zegarkami, który generuje około 60 proc. przychodów grupy. Jej sieć specjalistycznych sklepów z zegarkami liczy 60 placówek lokalizowanych w centrach handlowych.
Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 2 września 2005r.Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Franczyza bankowa w praktyce
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia...
Bricomarché otworzyło sklep franczyzowy w Myszkowie
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy...