Rafineria Gdańska pod nowym szyldem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grupa Lotos, druga co do wielkości polska spółka paliwowa, rozważa wprowadzenie drugiego brandu dla swoich stacji benzynowych. Ma to być pomysł na zagospodarowanie części spośród blisko 250 stacji patronackich. Obecnie działają one w barwach nieistniejącej już ormalnie od kilku lat Rafinerii Gdańskiej.

- Nowe logo objęłoby 80-85 proc. tych stacji - powiedział "Pulsowi Biznesu" Wojciech Kowalczyk,wiceprezes pomorskiej spółki.

Jesienne decyzje

Nie chce ujawnić zbyt wielu szczegółów. Podkreśla, że nowe stacje będą miały nieco niższy standard niż stacje działające w barwach Lotosu. Może to zaowocować niższymi cenami paliw.

- Właściciele tych stacji dostaną większą swobodę prowadzenia działalności. My ze swej strony będziemy chcieli zostawić sobie na przykład wyłączność na dostawy paliw. Pracujemy nad projektem. Decyzje zapadną jesienią - powiedział "Pulsowi Biznesu" Wojciech Kowalczyk.

Więcej: Paweł Janas, Puls Biznesu, 23 sierpnia 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €