Piotr i Paweł testuje nowe koncepty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W przyszłym roku zamierzamy uruchomić kolejne dwa supermarkety - we Wrocławiu (drugi sklep w tym mieście) i w Warszawie (trzeci sklep). Prowadzimy też rozmowy w sprawie następnych lokalizacji - mówi Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł. Średnia powierzchnia nowych sklepów wyniesie 2 tys. m2. Oba z zaplanowanych na ten rok supermarketów zostaną uruchomione we franczyzie. W przyszłym roku w tej formie zostanie otwarty przynajmniej jeden sklep.

Od przyszłego partnera wymagane jest doświadczenie w pracy w sieci Piotr i Paweł. Nabyć je może tylko zatrudniając się w jednym ze sklepów należącym do firmy lub w centrali. Do tego dochodzi jeszcze wkład finansowy, który nie jest mały. Średnio wynosi on 500 tys. zł. Kwota ta może ulec zmianie w zależności od tego, czy supermarket powstaje we własnym czy dzierżawionym obiekcie. Teraz sieć liczy 26 placówek, z których 13 to sklepy własne.

Więcej: "Supermarket Polska", sierpień 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €