Z Polski do regionu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Tally Weijl, odzieżowa firma ze szwajcarskim kapitałem, która w 2000 r. zakotwiczyła nad Wisłą, rozgląda się za nowymi placówkami — tym razem w środkowej i wschodniej Europie. Za ich rozbudowę w systemie franczyzowym będzie odpowiedzialna polska spółka. Na razie Tally Weijl, która promuje ubrania dla kobiet w wieku 16-26 lat, ma cztery sklepy na Ukrainie. To jednak dopiero początek. W przyszłym roku powstaną kolejne cztery. Równocześnie trwają rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w Rosji, na Litwie, Łotwie, Słowacji i Węgrzech.

Na polskim podwórku Szwajcarzy też mają pełne ręce roboty. Obecnie Tally Weijl ma 11 sklepów własnych i 2 franczyzowe. Na te ostatnie firma kładzie szczególny nacisk. Do końca roku powstanie jeszcze 5 sklepów franczyzowych: w Płocku, Kołobrzegu, Puławach, Lublinie i Olsztynie. Trwają negocjacje w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku, gdzie w 2006 i 2007 r. mają powstać kolejne butiki. Firma zakłada, że do końca 2007 r. będzie mieć nad Wisłą około 35 sklepów.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 8 sierpnia 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €