E-handel to prestiż dla sieci spożywczej
– mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Paweł
Jak oceniacie Państwo perspektywy rozwoju handlu internetowego w branży spożywczej?
Od dłuższego czasu obserwujemy rozwój internetu i możliwości, jakie daje ta forma handlu. Doszliśmy do wniosku, że możemy w ten sposób ułatwić codzienne zakupy niektórym z naszych klientów. Internetową sprzedaż produktów rozpoczęliśmy w połowie listopada 2003 roku na terenie Poznania. Zrobiliśmy ten krok jako jedni z pierwszych z branży. Obecnie rozważamy możliwość uruchomienia internetowych zakupów także w innych miastach - coraz częściej proszą nas o to nasi klienci. Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to nasz główny kanał sprzedaży, ale dla naszej marki stanowi on prestiż i odróżnia nas od innych sieci. Wierzymy, że internet pozwala supermarketom Piotr i Paweł iść z duchem czasu, a taka forma działalności będzie stale się rozwijać i należy się spodziewać nowych ofert tego typu.
Czy internetowe sklepy traktujecie Państwo jako przyszły kanał dystrybucji czy też jako potencjalną konkurencję?
Nie traktujemy internetu jako zagrożenia czy też konkurencji. Uważamy, że większa część klientów nadal będzie chciała zobaczyć i z bliska ocenić świeżość kupowanych produktów - warzyw, wędlin czy serów (ta zasada dotyczy też innych, także przemysłowych produktów). Dla nas możliwość dokonywania zakupów przez internet czy telefon stanowi wartość dodaną do prowadzonej działalności. Pokazuje też otwartość na młodszych klientów i nowoczesne formy sprzedaży.
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


