Poszukiwania na innych półkach
W najbliższych latach polski handel detaliczny produktami nieżywnościowymi będzie się rozwijał. W 2005 roku jego wartość wzrośnie o 7 mld zł, w sumie wyniesie ok. 247 mld - wynika z najnowszego raportu firmy PMR.
Polscy konsumenci mniej będą wydawać na produkty żywnościowe, natomiast więcej na zakup ubrań, mebli oraz wyposażenie mieszkań. Największe perspektywy rozwoju ma handel detaliczny odzieżą.
- W 2005 roku wartość sprzedaży detalicznej odzieży wyniesie 22 mld zł (w tym 5,5-6 mld zł ze sprzedaży obuwia) - a więc dwukrotnie więcej niż w 1995 roku. Na tym rynku nastąpi wzrost znaczenia sieci sklepów z markową odzieżą oraz takich kanałów dystrybucji, jak hipermarkety czy dyskonty - powiedział "Gazecie Prawnej" Bartłomiej Wójtowicz z PMR.
Według firmy PMR, ze względu na rosnącą wśród polskich konsumentów świadomość marki oraz na import taniej odzieży z Azji będzie wzrastać popularność bardziej ekskluzywnych marek.
Więcej: Anita Skiba, "Gazeta Prawna", 6 lipca, 2005 r.Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

