Targi z groszkiem. Za rok powtórka
25 czerwca w Lublinie odbyły się targi sieci franczyzowej Groszek. W hali Międzynarodowych Targów Lubelskich swoją ofertę zaprezentowało 90 wystawców głównie z branży spożywczej, chemicznej i kosmetycznej, a także dostawcy sprzętu informatycznego, wyposażenia sklepów i inni partnerzy sieci Groszek.
- Udział w targach to okazja do nawiązania nowych kontaktów handlowych, a przede wszystkim nabycia w atrakcyjny sposób oferty asortymentowej specjalnie przygotowanej dla sklepów Groszek przez czołowych producentów – mówił w trakcie targów prezes Groszka, Dariusz Bożek.
Rzeczywiście oferta targowa była atrakcyjna i dobrze dobrana pod kątem rotacyjności okresu wakacyjnego. Dodatkowo wystawcy zachęcali do odwiedzenia swoich boksów targowych mnóstwem prezentów i gadżetów, które franczyzobiorcy sieci Groszek wykorzystują w organizowanych dla klientów promocjach.
- Co roku organizuję piknik dla swoich klientów i nagrody zdobywam głównie za lojalne zakupy – mówiła Pani Halina Dziewulska z Łukowa, która stoisko producenta słodyczy opuściła z ogromnym pluszowym misiem.
Ze względu na duże zainteresowanie przesunięto o godzinę zamknięcie stoisk targowych.

Obecnie sieć sklepów Groszek zrzesza na zasadach franczyzy 408 niezależnych placówek z 10 województw Polski. Na targi przybyli franczyzobiorcy ponad 300 sklepów Groszek, a 40 składało zamówienie za pośrednictwem platformy internetowej. Średnia targowych zakupów w przeliczeniu na jeden sklep wyniosła ponad 8 tys. zł. Po zamknięciu boksów targowych odbył się bankiet, na którym wręczono statuetki za najlepsze stoisko targowe, atrakcyjność oferty „food”, atrakcyjność oferty „non food” i najlepszy produkt.
Ponieważ targi były połączone z obchodami 5 rocznicy powstanie sieci Groszek, franczyzobiorcy sieci Groszek, którzy związani są z siecią od początku, otrzymali pamiątkowe dyplomy uznania.
Następnie prezes Dariusz Bożek odczytał list do uczestników Targów z Groszkiem od Arkadiusza Słodkowskiego z Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców, po czym nastąpiło wręczenie głównej nagrody dla zwycięzcy zakończonego niedawno programu lojalnościowego „Graj w groszki”. Zwycięzca podał najlepsze hasło reklamujące sieć, a brzmi ono „DUŻY WYBÓR, DOBRA CENA - OTO GROSZKA JEST DOMENA”.
Po części oficjalnej rozpoczął się blok integracyjny, którego punktem kulminacyjnym był występ Michała Milowicza.
Info: GroszekWyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


