Targi z groszkiem. Za rok powtórka
25 czerwca w Lublinie odbyły się targi sieci franczyzowej Groszek. W hali Międzynarodowych Targów Lubelskich swoją ofertę zaprezentowało 90 wystawców głównie z branży spożywczej, chemicznej i kosmetycznej, a także dostawcy sprzętu informatycznego, wyposażenia sklepów i inni partnerzy sieci Groszek.
- Udział w targach to okazja do nawiązania nowych kontaktów handlowych, a przede wszystkim nabycia w atrakcyjny sposób oferty asortymentowej specjalnie przygotowanej dla sklepów Groszek przez czołowych producentów – mówił w trakcie targów prezes Groszka, Dariusz Bożek.
Rzeczywiście oferta targowa była atrakcyjna i dobrze dobrana pod kątem rotacyjności okresu wakacyjnego. Dodatkowo wystawcy zachęcali do odwiedzenia swoich boksów targowych mnóstwem prezentów i gadżetów, które franczyzobiorcy sieci Groszek wykorzystują w organizowanych dla klientów promocjach.
- Co roku organizuję piknik dla swoich klientów i nagrody zdobywam głównie za lojalne zakupy – mówiła Pani Halina Dziewulska z Łukowa, która stoisko producenta słodyczy opuściła z ogromnym pluszowym misiem.
Ze względu na duże zainteresowanie przesunięto o godzinę zamknięcie stoisk targowych.

Obecnie sieć sklepów Groszek zrzesza na zasadach franczyzy 408 niezależnych placówek z 10 województw Polski. Na targi przybyli franczyzobiorcy ponad 300 sklepów Groszek, a 40 składało zamówienie za pośrednictwem platformy internetowej. Średnia targowych zakupów w przeliczeniu na jeden sklep wyniosła ponad 8 tys. zł. Po zamknięciu boksów targowych odbył się bankiet, na którym wręczono statuetki za najlepsze stoisko targowe, atrakcyjność oferty „food”, atrakcyjność oferty „non food” i najlepszy produkt.
Ponieważ targi były połączone z obchodami 5 rocznicy powstanie sieci Groszek, franczyzobiorcy sieci Groszek, którzy związani są z siecią od początku, otrzymali pamiątkowe dyplomy uznania.
Następnie prezes Dariusz Bożek odczytał list do uczestników Targów z Groszkiem od Arkadiusza Słodkowskiego z Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców, po czym nastąpiło wręczenie głównej nagrody dla zwycięzcy zakończonego niedawno programu lojalnościowego „Graj w groszki”. Zwycięzca podał najlepsze hasło reklamujące sieć, a brzmi ono „DUŻY WYBÓR, DOBRA CENA - OTO GROSZKA JEST DOMENA”.
Po części oficjalnej rozpoczął się blok integracyjny, którego punktem kulminacyjnym był występ Michała Milowicza.
Info: GroszekSee in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...