Czterysta Groszków

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do sieci Groszek od początku tego roku przystąpiło 55 nowych placówek. Docelowo na terenie Polski będzie działało 800-1000 sklepów.
- Marka Groszek jest coraz lepiej rozpoznawalna i dobrze kojarzona zarówno przez konsumentów, jak i właścicieli sklepów. To pozwala nam sądzić, że w tym roku sieć zwiększy się o kolejne 70-80 sklepów - podkreśla Dariusz Bożek, prezes firmy Groszek. Firma należąca do Grupy Kapitałowej Eldorado SA, chce w tym roku umocnić swoją pozycję w 10 województwach, w których działa: lubelskim, mazowieckim, podkarpackim, świętokrzyskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, opolskim, śląskim i małopolskim.

Zamówienia przez internet

Teraz sieć Groszek zrzesza 400 sklepów o średniej powierzchni ponad 130 m2. Jest zatem jedną z największych kupieckich organizacji franczyzowych w kraju.

W momencie podpisywania umowy franczyzowej handlowiec ponosi jednorazową opłatę wstępną 99 zł. Potem co miesiąc ponosi opłatę administracyjną w kwocie 330 zł. W zamian może liczyć na stałą opiekę koordynatorów i specjalistów z działu standaryzacji. Firma gwarantuje również usługi w zakresie wizualizacji i aranżacji wnętrza placówki handlowej oraz wdrożenia nowoczesnych rozwiązań informatycznych.

Więcej: Patrycja Otto, "Supermarket Polska", czerwiec 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €