Kall Kwik najlepszy w Wielkiej Brytanii

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Kall Kwik powstała w 1978 roku, dziś posiada 165 jednostek franczyzowych. Zajmuje się głównie projektowaniem graficznym i drukiem. Byłaby zwykłą firmą oferującą proste usługi dla biznesu, gdyby nie wyjątkowe podejście do franczyzobiorców.

Już na stracie franczyzobiorcy otrzymują solidne wsparcie ze strony sieci - doradztwo prawne i finansowe oraz dziewięciomiesięczne szkolenie. Licencjobiorcy otrzymują plan marketingowy przygotowany i obliczony specjalnie na potrzeby prowadzonego przez nich punktu oraz pomoc konsultanta przez pierwsze dwa tygodnie funkcjonowania punktu. Managerowie Kall Kwika opracowali też nowatorski model komunikacji wewnętrznej w sieci – sami poszukują opinii swoich franczyzobiorców, bacznie obserwują ich reakcje na nowe pomysły, a ich opinie uwzględniają w bieżących działaniach marketingowych sieci.

Średnia roczna sprzedaż punktu Kall Kwik oscyluje w granicach 400 tys funtów.

Źródło: Franchise World

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €