Punkt kasowy PAF kosztuje 7 tys. zł
Polska Sieć Opłat otwiera kasy Polskiej Agencji Finansowej w sklepach spożywczych.
Firma zamierza skupić się przede wszystkim na rozwoju punktów kasowych w ramach franczyzy.
– Całkowity koszt inwestycji wynosi 7 tys. zł. Składają się na niego wydatki związane z zabudową punktu kasowego, zakupem komputera, instalacją systemu informatycznego, ubezpieczeniem punktu od kradzieży i odpowiedzialności cywilnej oraz reklamą – wymienia dla "Supermarketu Polska" Grzegorz Ignatowicz, członek zarządu Polskiej Sieci Opłat, właściciela marki PAF.
– Otwarcie punktu poprzedza reklama w prasie regionalnej oraz rozdawanie ulotek. Jeżeli w punkcie jest opłacane min. 150 rachunków dziennie, zainwestowane pieniądze zwracają się w 2 – 3 miesiące – powiedział "Supermarketowi Polska" Grzegorz Ignatowicz.
Teraz w Polsce jest ponad 230 punktów kasowych, z których 60 procent jest zlokalizowanych w sklepach spożywczych. Do końca roku ich liczba ma zwiększyć się do 450.
Więcej: "Supermarket Polska", czerwiec, 2005 r.ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej