Franczyza. Sposób na biznes w sieci
Na rozbudowę sieci własnych placówek za pośrednictwem franchisingu decydują się nierzadko firmy, które na rynku działają od wielu lat. To sprawdzona forma ekspansji rynkowej bez angażowania własnego kapitału. Na budowę sieci trzeba przeznaczyć co najmniej od roku do 3 lat.
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris S.A. jako pierwsza firma kosmetyczna w Polsce zainicjowało rozwój sieci franczyzowej, otwierając gabinety pod szyldem Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris. Zanim jednak zdecydowano się na współpracę z partnerami, firma otworzyła własny instytut w Warszawie, aby poznać potrzeby rynku kosmetyki profesjonalnej i preferencje klientów. Osiem lat temu wiedza na temat funkcjonowania franczyzy była w Polsce praktycznie znikoma i trudno było namówić partnerów do współpracy, oferując „jedynie” know-how i dzieląc się całym swoim doświadczeniem. Obecnie sytuacja rynkowa stwarza dogodne warunki do rozpoczęcia współpracy dla osób chcących prowadzić własny instytut.
Więcej: Gazeta Prawna, 16 czerwca 2005.Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


