CCC a sprawa chińska
Do tej pory najwięcej mówiło się o wprowadzeniu przez UE limitów na chińską odzież. Tymczasem podobnie może być z obuwiem. Może na tym stracić CCC.
Ochrona unijnego rynku przed zalewem azjatyckich produktów może zaszkodzić CCC, który w dużym stopniu zaopatruje się u chińskich producentów. Taka decyzja mogłaby obniżyć marże osiągane przez CCC, który w myśl nowej strategii zamierza sprowadzać buty głównie z Chin. Do tej pory wyniki tej strategii były bardzo dobre. W I kwartale spółka osiągnęła na spredaży we własnych salonach marże bliskie 49 proc. i 41,5 proc. na sprzedaży hurtowej.
Wprowadzenie limitów eksportowych może mieć jednak swoje plusy, bowiem duża część obuwia sprzedawanego przez spółkę produkowana jest we własnej fabryce. Poskromienie azjatyckiego importu mogłoby pozytywnie wpłynąć na produkcję w krajowej fabryce CCC Faktory.
Więcej: Puls Biznesu, 15 czerwca 2005.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...