Chiński minister lubi franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franchising odgrywa kluczową rolę w rozwoju sieci McDonald’s na całym świecie. Około 65 proc. z ponad 31 tys. lokali firmy to jednostki franczyzowe. Wyjątkiem są Chiny, gdzie na 670 restauracji, tylko jedna jest franczyzowa. Ten stan rzeczy mają zmienić nowe regulacje prawne, które definiują zasady działalności zagranicznych sieci w Chinach. McDonald’s zareagował natychmiast. Nowa strategia firmy do 2008 roku przewiduje wzrost liczby restauracji do tysiąca, z czego około 100 będzie działać na zasadach franchisingu.

Chętnych do Mcfranczyzy nie brakuje. Od stycznia McDonald’s przyjął ponad tysiąc zgłoszeń od potencjalnych biorców. Spośród wszystkich chętnych firma wybierze kilkuosobową grupę kandydatów, która już w czerwcu rozpocznie 12-miesięczne szkolenie. Kolejna grupa rozpocznie kurs w listopadzie. Po zakończeniu szkolenia 15 kandydatów przejmie dobrze funkcjonujące restauracje już w przyszłym roku.

Źródło: www.chinadaily.com

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €