Galeria Prezentów pod Wawelem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do końca sierpnia sprzedana zostanie kolejna licencja w Zabrzu. Do tej pory Galeria Prezentów miała dwie placówki w Katowicach — w centrach handlowych Dąbrówka i Trzy Stawy. Kolejne mają ruszyć w galeriach handlowych w Gdańsku, Łodzi i Warszawie.

Pierwsze sklepy z ekskluzywnymi, markowymi upominkami powstały 6 lat temu. Koncept biznesowy Galerii Prezentów jest prosty. Obejmuje otwarcie i prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, przy wyborze której pomaga licencjodawca. Na inwestycję w Galerię Prezentów składa się 20 tys. zł za zakup licencji oraz koszt aranżacji wnętrza, który może się kształtować od 60 do 120 tys. zł.

Więcej: "Puls Biznesu", 25 maja 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €