Array ( [article] => Array ( [pid] => 46881 [country] => pl [article_id] => 2264 [article_date] => 2005-05-24 [articletype_id] => 1 [article_title] => Czat z Galerią Prezentów [article_intro] => 24 maja z Czytelnikami portalu rozmawiał Paweł Klimek. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => [secret] => scrtk39b318d163a2e78b6d85031cc4bcb50d [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => czat-galeria-prezentow [article_title_striped] => Czat z Galerią Prezentów [dir] => article [article_text_photo] =>

Anna: Dysponuję prawie 100 metrowym lokalem w podwarszawskim Pruszkowie (około 100 tys. mieszkańców). Czy koncept przewiduje otwieranie sklepów Galerii Prezentów w takich miejscach?
Paweł Klimek: Podana powierzchnia jest zdecydowanie za duża, dodatkowo musiałbym znać szczegółową lokalizację, proponuję by zechciała się Pani skontaktować ze mną bezpośrednio za pomocą maila: pklimek@galeriaprezentow.pl.

Hubiflex: Czy prowadząc franczyzowy punkt Galerii Prezentów, można sprzedawać wasze produkty również w innych miejscach niż sam sklep? Np. przez internet
Paweł Klimek: Uwaga - my nie dostarczamy produktów do sieci franczyzowej. Franczyzobiorca przystępuje do centralnie wynegocjowanych umów dostawy jako podmiot niezależny (na bardzo dobrych warunkach) może zatem dystrybuować otrzymane towary także poza punktem franczyzowym

Anna: Czy zapewniacie wyłączność terytorialną swoim franczyzobiorcom?
Paweł Klimek: W odniesieniu do punktów sieci oczywiście tak - tzn. nie otworzymy 2 punktów w tej samej galerii handlowej lub centrum handlowym, ale w dwóch różnych centrach w danym mieście - tak (przykład Katowic i Krakowa) - tak naprawdę nie będą stanowić dla siebie konkurencji - w odniesieniu do punktów lokowanych poza galeriami i centrami handlowymi zapewniamy wyłączność terytorialną w odniesieniu do ustalonego obszaru (np. miasto, dzielnica)

Tomasz z Katowic: Jaką docelowo planują Państwo liczbę sklepów?
Paweł Klimek: Determinować to będzie zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców (które jak na razie jest bardzo duże). W tym roku planujemy sprzedaż jeszcze 5 - 7 licencji, a w roku 2006 - 10 do 15. Chcielibyśmy być obecni we wszystkich atrakcyjnych nowopowstających C.H., staramy się także o pozyskanie lokalizacji w centrach już istniejących, ocenianych jako "dobre"

Tomasz z Katowic: Czy jako pomysłodawca konceptu badają Państwo zwyczaje zakupowe Polaków w kontekście prezentów?
Paweł Klimek: Zdecydowanie tak, przedstawiona oferta jest wynikiem czteroletnich doświadczeń z 2 własnych sklepów na Śląsku. Proces ten ma chrakter ciągły: obecnie wprowadzamy do oferty (w celu realizacji oczekiwań klientów) bardzo wąski wycinek tzw. biżuterii upominkowej (spinki do koszul i krawatów), a w Krakowie element regionalny: wysokiej klasy upominki krakowskie

malanit: Przy jakiej liczbie sklepów zaczniecie Państwo promować markę Galeria Prezentów?
Paweł Klimek: zakładamy że przy 7 - 9 sklepach, obowiązkowo gromadzony przez franczyzobiorców na własnych kontach fundusz reklamowy, zacznie być wykorzystywany na centralną promocję marki Galeria Prezentów, aktulanie wspieramy działania indywidualne, gdyż to one przynoszą najlepszy efekt

gocha: Czy Galerie Prezentów będziecie otwierać tylko w dużych miastach?
Paweł Klimek: W ostatecznym rozrachunku to franczyzobiorca decyduje, gdzie otworzyć sklep, jest bowiem niezależnym podmiotem gospodarczym działającym w ramach umowy franczyzowej. To na nim spoczywa ryzyko gospodarcze, które franczyza ma minimalizować. Jeżeli zatem ktoś jest przekonany do dobrej lokalizacji w małym mieście, a potencjalny rynek lokalny według naszej oceny będzie wystarczająco chłonny, nie widzę przeszkód, by udzielić licencji.

Hubiflex: Czy każdą indywidualną promocję mojego punktu trzeba konsultować z Wami?
Paweł Klimek: W zasadzie nie, warto jednak oprzeć się w tym zakresie o nasze doswiadczenia i cykliczne oferty przedstawiane przez dostawców

kostek: Czy istnieje jakaś sieć, która jest bezpośrednią konkurencją Galerii Prezentów?
Paweł Klimek: Konceptu identycznego w zasadzie nie napotkałem. Wydaje się, że udało się nam wyselekcjonować ofertę towarową, która nosi znamiona wyjątkowości. Obserwujemy, że niektóre sieci podążają za nami w wybranych grupach towarowych.

domino: Ilu średnio klientów odwiedza w ciągu miesiąca sklep Galerii Prezentów? Za jaką sumę kupują produkty?
Paweł Klimek: Na tak szczegółowe pytania chętnie odpowiem na spotkaniu osobistym. Zapraszam do siedziby firmy w Katowicach przy ul. Kolejowej 57, lub do kancelarii PROFIT system w Warszawie przy ul. Brązowniczej 16, w dniu 2 czerwca 2005r.

<-- WSTECZ | WIĘCEJ -->

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 74 [author_pid] => 962 [author_name] => Targi On-line [authortype_id] => 3 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => firmy [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => targi-on-line ) ) [link] => /artykul/2264/czat-galeria-prezentow/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [article_date_formated] => 24.05.2005 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Czat z Galerią Prezentów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Anna: Dysponuję prawie 100 metrowym lokalem w podwarszawskim Pruszkowie (około 100 tys. mieszkańców). Czy koncept przewiduje otwieranie sklepów Galerii Prezentów w takich miejscach?
Paweł Klimek: Podana powierzchnia jest zdecydowanie za duża, dodatkowo musiałbym znać szczegółową lokalizację, proponuję by zechciała się Pani skontaktować ze mną bezpośrednio za pomocą maila: pklimek@galeriaprezentow.pl.

Hubiflex: Czy prowadząc franczyzowy punkt Galerii Prezentów, można sprzedawać wasze produkty również w innych miejscach niż sam sklep? Np. przez internet
Paweł Klimek: Uwaga - my nie dostarczamy produktów do sieci franczyzowej. Franczyzobiorca przystępuje do centralnie wynegocjowanych umów dostawy jako podmiot niezależny (na bardzo dobrych warunkach) może zatem dystrybuować otrzymane towary także poza punktem franczyzowym

Anna: Czy zapewniacie wyłączność terytorialną swoim franczyzobiorcom?
Paweł Klimek: W odniesieniu do punktów sieci oczywiście tak - tzn. nie otworzymy 2 punktów w tej samej galerii handlowej lub centrum handlowym, ale w dwóch różnych centrach w danym mieście - tak (przykład Katowic i Krakowa) - tak naprawdę nie będą stanowić dla siebie konkurencji - w odniesieniu do punktów lokowanych poza galeriami i centrami handlowymi zapewniamy wyłączność terytorialną w odniesieniu do ustalonego obszaru (np. miasto, dzielnica)

Tomasz z Katowic: Jaką docelowo planują Państwo liczbę sklepów?
Paweł Klimek: Determinować to będzie zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców (które jak na razie jest bardzo duże). W tym roku planujemy sprzedaż jeszcze 5 - 7 licencji, a w roku 2006 - 10 do 15. Chcielibyśmy być obecni we wszystkich atrakcyjnych nowopowstających C.H., staramy się także o pozyskanie lokalizacji w centrach już istniejących, ocenianych jako "dobre"

Tomasz z Katowic: Czy jako pomysłodawca konceptu badają Państwo zwyczaje zakupowe Polaków w kontekście prezentów?
Paweł Klimek: Zdecydowanie tak, przedstawiona oferta jest wynikiem czteroletnich doświadczeń z 2 własnych sklepów na Śląsku. Proces ten ma chrakter ciągły: obecnie wprowadzamy do oferty (w celu realizacji oczekiwań klientów) bardzo wąski wycinek tzw. biżuterii upominkowej (spinki do koszul i krawatów), a w Krakowie element regionalny: wysokiej klasy upominki krakowskie

malanit: Przy jakiej liczbie sklepów zaczniecie Państwo promować markę Galeria Prezentów?
Paweł Klimek: zakładamy że przy 7 - 9 sklepach, obowiązkowo gromadzony przez franczyzobiorców na własnych kontach fundusz reklamowy, zacznie być wykorzystywany na centralną promocję marki Galeria Prezentów, aktulanie wspieramy działania indywidualne, gdyż to one przynoszą najlepszy efekt

gocha: Czy Galerie Prezentów będziecie otwierać tylko w dużych miastach?
Paweł Klimek: W ostatecznym rozrachunku to franczyzobiorca decyduje, gdzie otworzyć sklep, jest bowiem niezależnym podmiotem gospodarczym działającym w ramach umowy franczyzowej. To na nim spoczywa ryzyko gospodarcze, które franczyza ma minimalizować. Jeżeli zatem ktoś jest przekonany do dobrej lokalizacji w małym mieście, a potencjalny rynek lokalny według naszej oceny będzie wystarczająco chłonny, nie widzę przeszkód, by udzielić licencji.

Hubiflex: Czy każdą indywidualną promocję mojego punktu trzeba konsultować z Wami?
Paweł Klimek: W zasadzie nie, warto jednak oprzeć się w tym zakresie o nasze doswiadczenia i cykliczne oferty przedstawiane przez dostawców

kostek: Czy istnieje jakaś sieć, która jest bezpośrednią konkurencją Galerii Prezentów?
Paweł Klimek: Konceptu identycznego w zasadzie nie napotkałem. Wydaje się, że udało się nam wyselekcjonować ofertę towarową, która nosi znamiona wyjątkowości. Obserwujemy, że niektóre sieci podążają za nami w wybranych grupach towarowych.

domino: Ilu średnio klientów odwiedza w ciągu miesiąca sklep Galerii Prezentów? Za jaką sumę kupują produkty?
Paweł Klimek: Na tak szczegółowe pytania chętnie odpowiem na spotkaniu osobistym. Zapraszam do siedziby firmy w Katowicach przy ul. Kolejowej 57, lub do kancelarii PROFIT system w Warszawie przy ul. Brązowniczej 16, w dniu 2 czerwca 2005r.

<-- WSTECZ | WIĘCEJ -->

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €