Array ( [article] => Array ( [pid] => 44273 [country] => pl [article_id] => 2263 [article_date] => 2005-05-24 [articletype_id] => 1 [article_title] => Czat z Galerią Prezentów [article_intro] => 24 maja z Czytelnikami portalu rozmawiał Paweł Klimek. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => [secret] => scrtk98968e30d96e49b75cdfe96eb7478e6a [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => czat-galeria-prezentow [article_title_striped] => Czat z Galerią Prezentów [dir] => article [article_text_photo] =>

Redakcja: Witamy, we wtorek, 24 maja, o godz. 11.00 rozpocznie się spotkanie z Pawłem Klimkiem z Galerii Prezentów. Prosimy o zadawanie swoich pytań.



Marianna: Czy mają Państwo już franczyzobiorców?

Paweł Klimek: Witam Wszystkich, tak jest już pierwszy punkt franczyzowy w Karakowie w Galerii Kazimierz, kolejny zostanie otwarty w Zabrzu w C.H. Platan, zaś wraz z ukończeniem C.H. Manufaktura w Łodzi oraz Galeria Krakowska (obok dworca PKP Kraków) także w tych centrach. Prowadzimy także zaawansowane rozmowy w Warszawie i Wrocławiu

Kamila: Skąd wzięła się nazwa Galeria Prezentów? Kojarzy mi się raczej z nazwą centrum handlowego.
Paweł Klimek: Nazwa została wypracowana w oparciu o ofertę towarową, oraz charakter sklepu, chodziło o to, by marka możliwie najbardziej precyzyjnie identyfikowała ofertę, mam nadzieję, że udało się to osiągnąć.

Mirek-Koszalin: Ile muszę zainwestować w otwarcie Galerii Prezentów i kiedy zwróci się inwestycja?
Paweł Klimek: Inwestycja zależy w dużej mierze od lokalizacji, ale przyjmuje się, że kwota około 100.000,- (w tym zatowarowanie) powinna być wystarczająca. Koncept w dobrej lokalizacji od początku zarabia na siebie. Zwrot inwestycji uzależniony jest także od momentu otwarcia - np. miesiące "prezentowe" są zdecydowanie najlepsze, np. grudzień to około 250 - 300 proc. średniego obrotu miesięcznego

gocha: Czytałam, że prezenty w Galerii są drogie. Czy jest szansa, że na pióra za kilka tysięcy znajdą się w ogóle klienci?
Paweł Klimek: Informacja nie jest do końca prawdziwa, istota naszego konceptu jest zaspokojenie oczekiwań klienta w zasadzie niezależnie od kwoty jaką dysponuje - utrzymując jednocześnie odpowiedni poziom jakościowy upominku - można u nas nabyć pióro znanej marki już od 30,-PLN. Oferujemy zresztą nie tylko artykuły piśmiennicze, ale całą gamę różnego rodzaju prezentów , np. tzw. małą galanterię skórzaną. A wracając do Twego pytania - tak, przykład Śląska i Krakowa pokazuje, że zdarzają się klienci na pióra w cenie powyżej 1000,-PLN

krzych_wawa: Jestem z Warszawy, w Galerii Mokotow widziałem sklep z podobnym asortymentem jaki ma Galeria Prezentów. Czy jest tam w związku z tym miejsce na jeszcze jeden podobny butik?
Paweł Klimek: Przyznam szczerze, że nie napotkaliśmy jeszcze na koncept identyczny, owszem zdarza się że różne sklepy oferują wybrane segmenty naszej oferty - np. nowy koncept firmy ZIBI - Kaligraf, dlatego uważam, że w Galerii Mokotów jest miejsce na nasz punkt, Galeria ta jest zresztą w orbicie naszych zainteresowań

anka: Mieszkam niedaleko Wrocławia, gdzie prowadzę sklep jubilerski. Czy mogę rozszerzyć swoją działalność, podzielić sklep i prowadzić w nim Galerię Prezentów?
Paweł Klimek: Tak, ale pod warunkiem wyraźnego wizualnego wydzielenia naszego konceptu i oznaczeniu go naszym logo. Branża jest pokrewna i może pomóc w poprawnej identyfikacji miejsca zakupów upominków i prezentów.

kamila: Jak duży powinien być lokal na Galerię Prezentów? Czy pomagacie w jego znalezieniu?
Paweł Klimek: nasz koncept można zmieścić na powierzchni minimum 25-29 metrów kwadratowych, zaś jego maximum to około 40 metrów (chodzi o jak najkorzystniejszą relację kosztów najmu do obrotu). Co do drugiej części pytania - tak, w odniesieniu do nowopowstających centrów handlowych pomagamy w rezerwacji lokalu, gdyż administratorzy wolą rozmawiać z siecią, a nie pojedynczym "kupcem"

Marianna: Jakimi cechami powinien wyróżniać się Państwa potencjalny franczyzobiorca? Czy musi mieć doświadczenie w handlu?
Paweł Klimek: Oferowana franczyza ma charakter zupełny, jej odbiorcą może być osoba nie posiadająca doświadczenia, przeszkolimy ją w podstawowym zakresie, a personel zostanie przeszkolony gruntownie. Tak naprawdę o powodzeniu przedsięwzięcia decyduje lokalizacja i jakość personelu mającego kontakt bezpośredni z klientem, kwestie operacyjne są szczegółowo opracowane w podręczniku franczyzowym, dodatkowo służymy pomocą bieżącą, cały czas monitorując działania punktów w sieci.

WIĘCEJ -->
Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 74 [author_pid] => 962 [author_name] => Targi On-line [authortype_id] => 3 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => firmy [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => targi-on-line ) ) [link] => /artykul/2263/czat-galeria-prezentow/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [article_date_formated] => 24.05.2005 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Czat z Galerią Prezentów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Redakcja: Witamy, we wtorek, 24 maja, o godz. 11.00 rozpocznie się spotkanie z Pawłem Klimkiem z Galerii Prezentów. Prosimy o zadawanie swoich pytań.



Marianna: Czy mają Państwo już franczyzobiorców?

Paweł Klimek: Witam Wszystkich, tak jest już pierwszy punkt franczyzowy w Karakowie w Galerii Kazimierz, kolejny zostanie otwarty w Zabrzu w C.H. Platan, zaś wraz z ukończeniem C.H. Manufaktura w Łodzi oraz Galeria Krakowska (obok dworca PKP Kraków) także w tych centrach. Prowadzimy także zaawansowane rozmowy w Warszawie i Wrocławiu

Kamila: Skąd wzięła się nazwa Galeria Prezentów? Kojarzy mi się raczej z nazwą centrum handlowego.
Paweł Klimek: Nazwa została wypracowana w oparciu o ofertę towarową, oraz charakter sklepu, chodziło o to, by marka możliwie najbardziej precyzyjnie identyfikowała ofertę, mam nadzieję, że udało się to osiągnąć.

Mirek-Koszalin: Ile muszę zainwestować w otwarcie Galerii Prezentów i kiedy zwróci się inwestycja?
Paweł Klimek: Inwestycja zależy w dużej mierze od lokalizacji, ale przyjmuje się, że kwota około 100.000,- (w tym zatowarowanie) powinna być wystarczająca. Koncept w dobrej lokalizacji od początku zarabia na siebie. Zwrot inwestycji uzależniony jest także od momentu otwarcia - np. miesiące "prezentowe" są zdecydowanie najlepsze, np. grudzień to około 250 - 300 proc. średniego obrotu miesięcznego

gocha: Czytałam, że prezenty w Galerii są drogie. Czy jest szansa, że na pióra za kilka tysięcy znajdą się w ogóle klienci?
Paweł Klimek: Informacja nie jest do końca prawdziwa, istota naszego konceptu jest zaspokojenie oczekiwań klienta w zasadzie niezależnie od kwoty jaką dysponuje - utrzymując jednocześnie odpowiedni poziom jakościowy upominku - można u nas nabyć pióro znanej marki już od 30,-PLN. Oferujemy zresztą nie tylko artykuły piśmiennicze, ale całą gamę różnego rodzaju prezentów , np. tzw. małą galanterię skórzaną. A wracając do Twego pytania - tak, przykład Śląska i Krakowa pokazuje, że zdarzają się klienci na pióra w cenie powyżej 1000,-PLN

krzych_wawa: Jestem z Warszawy, w Galerii Mokotow widziałem sklep z podobnym asortymentem jaki ma Galeria Prezentów. Czy jest tam w związku z tym miejsce na jeszcze jeden podobny butik?
Paweł Klimek: Przyznam szczerze, że nie napotkaliśmy jeszcze na koncept identyczny, owszem zdarza się że różne sklepy oferują wybrane segmenty naszej oferty - np. nowy koncept firmy ZIBI - Kaligraf, dlatego uważam, że w Galerii Mokotów jest miejsce na nasz punkt, Galeria ta jest zresztą w orbicie naszych zainteresowań

anka: Mieszkam niedaleko Wrocławia, gdzie prowadzę sklep jubilerski. Czy mogę rozszerzyć swoją działalność, podzielić sklep i prowadzić w nim Galerię Prezentów?
Paweł Klimek: Tak, ale pod warunkiem wyraźnego wizualnego wydzielenia naszego konceptu i oznaczeniu go naszym logo. Branża jest pokrewna i może pomóc w poprawnej identyfikacji miejsca zakupów upominków i prezentów.

kamila: Jak duży powinien być lokal na Galerię Prezentów? Czy pomagacie w jego znalezieniu?
Paweł Klimek: nasz koncept można zmieścić na powierzchni minimum 25-29 metrów kwadratowych, zaś jego maximum to około 40 metrów (chodzi o jak najkorzystniejszą relację kosztów najmu do obrotu). Co do drugiej części pytania - tak, w odniesieniu do nowopowstających centrów handlowych pomagamy w rezerwacji lokalu, gdyż administratorzy wolą rozmawiać z siecią, a nie pojedynczym "kupcem"

Marianna: Jakimi cechami powinien wyróżniać się Państwa potencjalny franczyzobiorca? Czy musi mieć doświadczenie w handlu?
Paweł Klimek: Oferowana franczyza ma charakter zupełny, jej odbiorcą może być osoba nie posiadająca doświadczenia, przeszkolimy ją w podstawowym zakresie, a personel zostanie przeszkolony gruntownie. Tak naprawdę o powodzeniu przedsięwzięcia decyduje lokalizacja i jakość personelu mającego kontakt bezpośredni z klientem, kwestie operacyjne są szczegółowo opracowane w podręczniku franczyzowym, dodatkowo służymy pomocą bieżącą, cały czas monitorując działania punktów w sieci.

WIĘCEJ -->
Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €