Kwiecień nie był zły
Sprzedaż w krajowych firmach była w zeszłym miesiącu tylko o 1 procent mniejsza niż w rekordowym kwietniu 2004 roku.
To dobry wynik, bo rok temu przeżywaliśmy produkcyjny boom przed wejściem do Unii: sprzedaż w przemyśle wzrosła wówczas o 22 proc. Analitycy sądzili, że właśnie z tego powodu kwietniowy spadek sprzedaży wyniesie ponad 4 proc., a zdaniem niektórych z nich nawet 6 proc.
Dane GUS są jednak bardziej optymistyczne. Po wyeliminowaniu tzw. czynników sezonowych (głównie różnic w czasie pracy) okazało się, że sprzedaż w kwietniu była o 2,3 proc. większa niż w marcu i o 1,5 proc. mniejsza niż w kwietniu 2004 roku. Choć jednak ogólny spadek sprzedaży nie był duży, to po raz pierwszy od wielu miesięcy jej zmniejszenie w ujęciu rocznym odnotowano w większości (w 15 na 29) działów przemysłu.
Więcej: "Halina Bińczak", 21-22 maja 2005 r.Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

