Buty Gino Rossi ostro ruszyły w świat

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Spółka Gino Rossi powstała na początku lat 90. Utworzyli ją byli dyrektorzy Fabryki Obuwia Alka oraz ich wspólnicy z Włoch. Specjalizuje się w produkcji eleganckiego obuwia męskiego i damskiego ze średniej oraz wyższej półki.
- Przez ostatnie lata skupialiśmy się na wykreowaniu marki. Dzisiaj wiemy, że ten cel został osiągnięty. Teraz chcemy ją utrwalić - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Maciej Fedorowicz, prezes Gino Rossi.

Cel - 100 salonów

Plan zakłada otwarcie 100 salonów firmowych w całym kraju. Dotychczas powstało ich ponad sześćdziesiąt - własnych i na zasadzie franczyzy.
- Jest jeszcze wiele miast w Polsce, w których nas nie ma. Chcemy się tam pojawić - mówi prezes.

Prawie dwa lata temu spółka zaczęła tworzyć sieć sprzedaży za granicą - ma pięć salonów na Litwie, dwa w Berlinie, po jednym w czeskiej Pradze, na Słowacji i na Węgrzech oraz w Toronto i Gruzji. Wkrótce powstaną następne - w Niemczech i Czechach. Plan rozwoju firmy przewiduje też wejście do wszystkich państw nadbałtyckich i Rosji.

Więcej: Zbigniew Marecki, "Puls Biznesu", 23 maja 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €