Galeria Prezentów na Targach On-line
24 maja, we wtorek o godz. 11.00 odbędzie się spotkanie w ramach Targów On-line z Pawłem Klimkiem dyrektora ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów z Użytkownikami portalu.
Już dziś możesz wysłać swoje pytania do dyr. Pawła Klimka na adres targi@franchising.pl. Przedstawiciel Galerii Prezentów odpowie na wszystkie nadesłane przez Państwa pytania podczas spotkania we wtorek 24 maja.
Solidne podstawy
Pierwsze butiki Galerii Prezentów powstały już 6 lat temu. Właściciele Party, firmy zarządzającej systemem, zaobserwowali, że nie ma w Katowicach miejsca, w którym można kupić upominki ładne i ekskluzywne, niezależnie od ich ceny. Jednocześnie, pracując nad koncepcją franczyzową, poznawali rynek, klientów, ich oczekiwania, zainteresowania, nawiązali kontakty z dostawcami ekskluzywnych marek piór i innych upominków.
Koncept biznesowy Galerii Prezentów jest prosty. Obejmuje prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, przy wyborze której pomaga Parta. Firma zarezerwowała nawet przestrzenie handlowe w Łodzi, Gdańsku i Warszawie, które zamierza zaoferować biorcom licencji lub otworzyć tam Galerie, które potem będą mogli przejąć franczyzobiorcy.
- Pakiet franczyzowy obejmuje między innymi szkolenia franczyzobiorców i pracowników Galerii, organizację promocji i nadzorowanie stanów magazynowych w celu jak najszybszego uzupełniania niedoborów towaru. Własne pomysły biorcy związane ze sprzedażą są omawiane i po zaakceptowaniu przez Partę - wspólnie realizowane. Osobom, które po raz pierwszy zakładają firmę, Parta oferuje specjalne konsultacje (ABC nowej firmy) – wylicza Justyna Chociaj, kierownik projektu Galeria Prezentów.
Inwestycja w Galerię prezentów to 20 tys. (cena licencji) i koszt aranżacji wnętrza, który może się kształtować od 60 do 120 tys. zł w zależności od stanu technicznego i powierzchni sklepu.
Do Galerii wstęp wolny
Wraz z opracowaniem koncepcji franczyzowej powstał zupełnie nowy wizerunek sklepu. Wystrój wnętrza jak i otoczenia punktu przypominają bardziej salon w dziewiętnastowiecznym domu niż sklep. Masywne ciemne meble, dyskretne witryny i ciepłe oświetlenie korespondują z wyrafinowanym asortymentem Galerii i powodują, że nazwa sieci nabiera podwójnego znaczenia. Do Galerii możemy wejść nie tylko po to, aby kupić prezent, ale także po to, aby obejrzeć ciekawe „eksponaty”, o których pracownik Galerii opowie niecodzienną historię.
Pierwszy punkt franczyzowy w oparciu o nowe kryteria wizualizacyjne został otwarty w tym roku w Krakowie w Galerii Kazimierz. Oprócz tego działają jeszcze dwa butiki w centrach handlowych Katowic.
Więcej: lub www.galeriaprezentow.plZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej