Galeria Prezentów na Targach On-line

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Już dziś możesz wysłać swoje pytania do dyr. Pawła Klimka na adres targi@franchising.pl. Przedstawiciel Galerii Prezentów odpowie na wszystkie nadesłane przez Państwa pytania podczas spotkania we wtorek 24 maja.

Solidne podstawy

Pierwsze butiki Galerii Prezentów powstały już 6 lat temu. Właściciele Party, firmy zarządzającej systemem, zaobserwowali, że nie ma w Katowicach miejsca, w którym można kupić upominki ładne i ekskluzywne, niezależnie od ich ceny. Jednocześnie, pracując nad koncepcją franczyzową, poznawali rynek, klientów, ich oczekiwania, zainteresowania, nawiązali kontakty z dostawcami ekskluzywnych marek piór i innych upominków.

Koncept biznesowy Galerii Prezentów jest prosty. Obejmuje prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, przy wyborze której pomaga Parta. Firma zarezerwowała nawet przestrzenie handlowe w Łodzi, Gdańsku i Warszawie, które zamierza zaoferować biorcom licencji lub otworzyć tam Galerie, które potem będą mogli przejąć franczyzobiorcy.

- Pakiet franczyzowy obejmuje między innymi szkolenia franczyzobiorców i pracowników Galerii, organizację promocji i nadzorowanie stanów magazynowych w celu jak najszybszego uzupełniania niedoborów towaru. Własne pomysły biorcy związane ze sprzedażą są omawiane i po zaakceptowaniu przez Partę - wspólnie realizowane. Osobom, które po raz pierwszy zakładają firmę, Parta oferuje specjalne konsultacje (ABC nowej firmy) – wylicza Justyna Chociaj, kierownik projektu Galeria Prezentów.

Inwestycja w Galerię prezentów to 20 tys. (cena licencji) i koszt aranżacji wnętrza, który może się kształtować od 60 do 120 tys. zł w zależności od stanu technicznego i powierzchni sklepu.

Do Galerii wstęp wolny

Wraz z opracowaniem koncepcji franczyzowej powstał zupełnie nowy wizerunek sklepu. Wystrój wnętrza jak i otoczenia punktu przypominają bardziej salon w dziewiętnastowiecznym domu niż sklep. Masywne ciemne meble, dyskretne witryny i ciepłe oświetlenie korespondują z wyrafinowanym asortymentem Galerii i powodują, że nazwa sieci nabiera podwójnego znaczenia. Do Galerii możemy wejść nie tylko po to, aby kupić prezent, ale także po to, aby obejrzeć ciekawe „eksponaty”, o których pracownik Galerii opowie niecodzienną historię.

Pierwszy punkt franczyzowy w oparciu o nowe kryteria wizualizacyjne został otwarty w tym roku w Krakowie w Galerii Kazimierz. Oprócz tego działają jeszcze dwa butiki w centrach handlowych Katowic.

Więcej: lub www.galeriaprezentow.pl

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €