Brytyjski Levi’s udoskonala sieć
Levi Strauss UK pracuje obecnie nad programem, który pozwoli podnieść pozycję marki na rynku odzieży "high street". Aby sprostać konkurencji, firma wzmacnia sprzedaż detaliczną - stawia na rozwój sieci franczyzowej. Oznacza to lepsze warunki dla potencjalnych biorców.
Nowy model franczyzy ma być bardziej efektywny i atrakcyjny dla potencjalnych franczyzobiorców. Nad doskonaleniem konceptu menadżerowie firmy pracują wspólnie z czterema dotychczasowymi biorcami w Wielkiej Brytanii. Ich sugestie staną się częścią strategii na najbliższe lata. Nowy licencjobiorca Levi'sa może liczyć na wyższy niż dotąd poziom wsparcia ze strony macierzystej firmy. Regionalni menadżerowie Levi Straussa będą pomagać w adaptowaniu lokali i uruchamianiu sklepów. Centrala weźmie na siebie część kosztów zakupu mebli, elementów zabudowy i wyposażenia, które były dla franczyzobiorców bardzo poważnym wydatkiem. Firma będzie też służyć radą w zakresie najlepszych metod sprzedaży. Wszystko po to, by mieć pewność, że marka jest prezentowana najlepiej jak to możliwe.
Od przyszłych franczyzobiorców Levi Strauss wymaga udokumentowanego doświadczenia w handlu detalicznym - najlepiej w branży odzieżowej - oraz dobrej orientacji w finansach. Mile widziane jest również doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy.
Minimalna kwota inwestycji w sieć Levi’sa to około 100 tys. funtów kapitału własnego. Biorca licencji wnosi też opłatę w wysokości 5 tys. funtów za pierwszy rok oraz 2,5 tys. za drugi. Płaci też 2,5% kosztów zatowarowania na fundusz reklamowo-promocyjny.
Źródło: "Business Franchise"
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


