30 lokali Smaku Świata
Comiesięczna rewolucja w menu - ten nietypowy pomysł ma być wabikiem krakowskiej spółki.
Coraz ciaśniej robi się na polskim rynku gastronomicznym. Poza wielkimi sieciami fast foodów coraz silniejszą pozycję zaczynają zdobywać sieci restauracji casual dining, które są czymś pośrednim między fast foodem a ekskluzywną restauracją. Do walki o kawałek tego rynku zamierza się wkrótce włączyć krakowska spółka Smaki Świata.
Poszukamy partnerów
Pierwsza restauracja Smaki Świata, na 170 miejsc, działa już od ponad roku w Krakowie. Kolejne powstaną najpierw w Krakowie i Zakopanem, a w 2006r. także w Warszawie i innych miastach Polski.
W planach jest utworzenie sieci restauracji zlokalizowanych w głównych miastach oraz miejscowościach turystycznych. Część restauracji ma być własnością spółki Smaki Świata, a pozostałe będą otwierane przez partnerów, chcących przystąpić do sieci - mówi Tomasz Biel z Biel Capital, doradca krakowskiej spółki.
Smaki Świata oferują tzw. kuchnię fusion (dania z różnych krajów i kultur). Co ciekawe, menu restauracji jest całkowicie zmieniane raz na miesiąc. Mają one prowadzić też sprzedaż dań przez internet z bezpłatną dostawą, co ma być standardem w sieci.
Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 26 kwietnia 2005r.Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

