Nicole w Portugalii

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Nicole, franczyzowa sieć stoisk sprzedaży wód toaletowych, lokująca się w centrach handlowych, myśli o wejściu do Portugalii. Marka, której właścicielem jest warszawska Eurokotra, pojawiła się już na zagranicznych rynkach - w Chorwacji i na Ukrainie.
- Jesteśmy w trakcie poważnych rozmów z potencjalnym masterfranczyzobiorcą z Portugalii. Finalne rozmowy odbędą się pod koniec maja. Jeśli zakończą się pomyślnie, mamy nadzieję wejść na portugalski rynek jeszcze w tym lub na początku przyszłego roku - zapewnia Agnieszka Lawenda-Szychowska, regionalny menedżer Nicole.

Spółka nie zapomina o naszym kraju. W tym roku ma powstać 15-20 kolejnych stoisk pod szyldem Nicole.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 25 kwietnia, 2005 r.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €