Wymarsz na zachód
Dzięki współpracy dwóch spółek handlowych z południowo-wschodniej Polski powstanie nowa sieć spożywczych sklepów franczyzowych.
Wywodząca się z Białej Podlaskiej sieć Nasze Sklepy, zrzeszająca 156 małych i średnich sklepów spożywczych z pięciu województw, oraz krakowska spółka Megana, prowadząca 40 dużych sklepów pod szyldem Avita, łączą siły. Choć nie o fuzji tu mowa, to współpraca może w przyszłości zaowocować ściślejszą integracją.
Wspólna logistyka
- Powołaliśmy nową spółkę: Nasze Sklepy Avita - 51 proc. udziałów ma Megana, a Nasze Sklepy - 49 proc., mającą rozwijać sieć sklepów franczyzowych pod wspólnym logo w południowej i środkowej Polsce. W tym roku chcemy włączyć do sieci co najmniej 50 sklepów o powierzchni ponad 60m2 i obrotach powyżej 100 tys. zł miesięcznie - informuje "Puls Biznesu" Adam Abramowicz, prezes spółki Nasze Sklepy.
Sieci Nasze Sklepy oraz Avita nadal będą działać niezależnie.
- Fuzja nie jest na razie planowana. Przewidujemy natomiast budowanie wspólnej dla trzech sieci logistyki i współpracę w zakresie negocjacji z producentami - zapowiada prezes. Nie wyklucza, że w przyszłości sieć może objąć swoim zasięgiem cały kraj.
Niezależnie od rozwoju nowej sieci, Nasze Sklepy zamierzają w 2005 r. dalej rozbudowywać starą sieć.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

