Troll się zmienia
Na przełomie lutego i marca 2005 roku zostały otwarte 3 nowe sklepy Troll-a: w Łodzi (drugi salon w tym mieście), Rzeszowie, a także za granicą Polski – w Pradze. Na kolejne miesiące planowane są otwarcia następnych salonów w: Sosnowcu, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Bielsko – Białej.

Obecnie w kraju działa 20 sklepów firmowych i około 60 sklepów licencyjnych. Na kolejne miesiące 2005 roku planuje się dalszy rozwój sieci salonów. Sklepy działają także za granicą: w Kłajpedzie, Norymbergii i Pradze.
Firma działa na zasadach franchisingu. W związku z dynamicznym rozwojem cały czas poszukuje klientów franczyzowych. Tym, którzy decydują się na współpracę, TROLL oferuje szeroką pomoc - zaplecze logistyczne, marketingowe.
Istniejące już sklepy TROLL-a są obecnie modernizowane. Zmiany te wynikają z obserwacji i badań rynku, są także odpowiedzią na oczekiwania klientek. Wnętrza modernizowanych sklepów zachowują nowoczesny charakter. Jest on utrzymany w bajkowym, tajemniczym klimacie. Świeża kolorystyka, kwiatowe, abstrakcyjne motywy, nowoczesne meble – to elementy wyróżniające sklepy TROLL.
Jeszcze bliżej Klientek
TROLL dba o to, aby Klientki nie nudziły się w sklepach. Każdy dzień, ważny w kalendarzu młodych ludzi, jak chociażby walentynki, pierwszy dzień wiosny czy prima aprilis, jest okazją do organizowania akcji happeningowych, konkursów czy promocji dla klientek. Specjalnie z myślą o nich powstał także internetowy klub TROLL-a. Od kwietnia w sklepach pojawi się także magazyn TROLL-a „be oneself”. Magazyn jest nowym narzędziem komunikacji z klientem. Treścią i szatą graficzną przypomina młodzieżowe czasopismo, aniżeli katalog prezentujący kolekcję.
TROLL w mieście
Od marca bieżącego roku TROLL rozpoczął kampanię reklamową. Charakterystyczny wizerunek dziewczyny w diademie wyłaniający się z błękitnej poświaty pojawił się na bilbordach w całej Polsce. Kampania reklamowa TROLL-a ma związek z promocją nowego hasła "be oneself", które wprowadza w nową strategię komunikacji marki. Ma ona stać się jeszcze bliższa klientce.
Info: TrollWyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


