Polska Agencja Finansowa chce na giełdę
Polska Sieć Opłat, właściciel ponad 210 punktów kasowych, działających pod nazwą Polska Agencja Finansowa, planuje wejść na warszawską giełdę. Do debiutu może dojść najwcześniej w połowie 2006 r.
- Jeszcze w tym roku zdecydujemy, czy na giełdę wejdziemy od razu, czy też najpierw poszukamy inwestora, dzięki któremu wzmocnimy markę i dopiero później pójdziemy na parkiet - powiedział gazecie "Parkiet" Grzegorz Ignatowicz, członek zarządu PSO. W przypadku realizacji pierwszego scenariusza, do debiutu mogłoby dojść w połowie 2006 r. Wprowadzenie do PSO inwestora opóźniłoby upublicznienie spółki o 2 lata. Jakie pieniądze PSO chciałaby pozyskać od inwestorów, Grzegorz Ignatowicz na razie nie ujawnia. Przeznaczone byłyby na rozwój sieci w kraju, na przejęcia innych spółek oraz ekspansję zagraniczną.
Niezależnie od giełdowych planów, w 2005 r. Polska Agencja Finansowa planuje zwiększenie liczby punktów z 210 do 450. Na koniec 2005 r. 400 punktów kasowych działałoby na zasadzie franczyzy, około 50 należałoby do spółki.
Więcej: "Parkiet" 12-14 marca, 2005 r.Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

