Nasze sklepy i Avita razem
Sieć Delikatesów Nasze Sklepy z Białej Podlaskiej oraz Megana Sp z o.o., właściciel sieci sklepów Avita, powołały nową spółkę, która będzie organizowała sieć franczyzową pod nazwą Nasze sklepy Avita.
- Połączenie doświadczeń obu sieci powinno zaowocować nowym, lepszym produktem na rynku - powiedział "Wiadomościom Handlowym" Adam Abramowicz, prezes sieci Nasze Sklepy. - Pozwoli nam także rozwijać się terytorialnie oraz dążyć do uruchomienia centralnego zaopatrznia sklepów - dodaje.
Sieć Nasze Sklepy zrzesza obecnie 150 sklepów od 60 do 800 m2 powierzchni sprzedażowej we wschodnim pasie Polski od Przemyśla po Białystok. Avita posiada 36 sklepów formatu supermarketów i dużych sklepów osiedlowych w Krakowie oraz w województwach opolskim, śląskim, małopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim. Prowadzi też działalność franczyzową pod marką Avita.
Oferta sieci Nasze sklepy Avita będzie skierowana do sklepów o powierzchni sprzedaży 60 m2, mających dobrą kondycję finansową. Twórcy sieci deklarują, że detaliści będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty zakupowej, pomocy w unowocześnieniu sklepu, szkoleń oraz wspólnej akcji reklamowo-promocyjnej.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", marzec, 2005r.Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

