Słonik na Górnym Śląsku
Na Górnym Śląsku powstaje sieć saloników prasowych pod nazwą Słonik.
Małgorzata Dyrszka tworzy na Górnym Śląsku sieć saloników prasowych Słonik. Sama prowadzi już siedem. Teraz chce sprzedać pomysł na biznes innym. Wkrótce zaproponuje dwa rodzaje umów - partnerską i franczyzową.
Chociaż saloniki nazywają się prasowymi, można w nich kupić nie tylko gazety, dlatego - zdaniem ich właścicielki - nie konkurują bezpośrednio z typowymi placówkami tego typu.
- Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do młodych osób, głównie kobiet. Obok prasy sprzedajemy również szeroką gamę kosmetyków, trochę chemii gospodarczej, tanie artykuły tytoniowe, zabawki i wiele innych produktów. Dodatkowo wykonujemy usługi kserograficzne - powiedziała "Wiadomościom Handlowym" Małgorzata Dyrszka.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


