Słonik na Górnym Śląsku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Małgorzata Dyrszka tworzy na Górnym Śląsku sieć saloników prasowych Słonik. Sama prowadzi już siedem. Teraz chce sprzedać pomysł na biznes innym. Wkrótce zaproponuje dwa rodzaje umów - partnerską i franczyzową.

Chociaż saloniki nazywają się prasowymi, można w nich kupić nie tylko gazety, dlatego - zdaniem ich właścicielki - nie konkurują bezpośrednio z typowymi placówkami tego typu.
- Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do młodych osób, głównie kobiet. Obok prasy sprzedajemy również szeroką gamę kosmetyków, trochę chemii gospodarczej, tanie artykuły tytoniowe, zabawki i wiele innych produktów. Dodatkowo wykonujemy usługi kserograficzne - powiedziała "Wiadomościom Handlowym" Małgorzata Dyrszka.

Więcej: "Wiadomości Handlowe", marzec 2005 r.