Skromniejsze menu w McDonaldzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Rzeczpospolita podała, że przygotowany przez grupę wewnętrznych doradców pięcioletni plan McDonalds zakłada, że firma powinna zwiększyć sprzedaż upraszczając oferowane menu. Firma powinna też zmniejszyć liczbę materiałów promocyjnych znajdujących się w ich restauracjach. Według „Chicago Tribune”, która opublikowała wewnętrzny raport McDonalds, doradcy zalecają też podniesienie płac menadżerów restauracji oraz wprowadzenie przywilejów dla personelu – np. bezpłatne posiłki (dziś personel płaci połowę).

Więcej: Rzeczpospolita, 2 kwietnia 2001, s.B4

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €