Vabank może się połączy
Vabank z Elbląga rozważa połączenie z silniejszym partnerem.
Elbląska sieć samoobsługowych sklepów spożywczych Vabank planuje uruchomienie w połowie roku kolejnej placówki handlowej. Będzie dysponować salą sprzedaży o powierzchni 400 m2. W ramach umowy franczyzowej firma otworzy także czwarty w Elblągu obiekt pod logo Leader Price. Długofalowe plany Vabanku zakładają połączenie z większym podmiotem.
- Przyszłość polskiego handlu należy do placówek zintegrowanych w duże, prężne grupy zakupowe - powiedział "Wiadomościom Handlowym", Janusz Śliwiński, prezes Vabanku.
Elbląska firma, prowadząca także m.in. hurtownię z winami, swój pierwszy sklep uruchomiła w 1991 roku. Obecnie jest ich 14 (11 w Elblągu oraz po 1 w Braniewie i Ostródzie). Ich powierzchnia sprzedaży waha się od 100 do 700 m2, liczba pozycji asortymentowych od 5 tys. do 10 tys., a średnia wartość koszyka zakupów sięga 10 zł. Vabanki to typowe osiedlowe delikatesy - z wyjątkiem obiektów działających w ramach Leader Price - które powstały przy ciągach komunikacyjnych i trasach przelotowych.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", luty, 2005r.Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


