300 sklepów Żabki co rok
Poznańska firma Żabka Polska SA zamierza utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju w kolejnych latach.
Rok 2004 zakończyliśmy liczbą około 300 nowych sklepów. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku będzie podobnie. Choć będziemy się starali zwiększyć tempo rozwoju - powiedział "Supermarketowi Polska" Konrad Napierała, rzecznik prasowy . Dodał, że biznesplan przyjęty przez firmę pięć lat temu zakładał powstanie sieci liczącej 6 tys. sklepów w całej Polsce. Do 2010 r. Żabka chce mieć ich 4 tys.
Nadal firma chce lokalizować swoje placówki w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców. Nie wyklucza, że z czasem zacznie wchodzić do mniejszych miast. Jak powiedział Krystian Czarnota, prezes zarządu Żabki, sklep jest opłacalny, gdy liczba mieszkańców wynosi minimum 3 tys.
Więcej: "Supermarket Polska", styczeń, 2005 r.Brands from the same sector
 
                Franchise name
Sports articles
 
                Franchise name
Partnership
 
                Franchise name
Master licenses
 
                Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie 
											Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
 
											Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
 
											Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
 
											Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
 
		
		
	 
			 
					 
					 
					