Conieco rusza z franczyzą
Polsko-niemiecka sieć fast foodów Conieco uruchomi w 2005 roku program franczyzowy.
Na początek chce znaleźć 1-2 partnerów.
- Zgromadzenie wspólników spółki przyjęło na początku grudnia 2004 r. założenia programu franczyzowego. Poszukujemy partnerów, którzy sfinansują otwarcie lokalu. W zamian, za opłatami, otrzymają od nas znane już szyld, wizualizację, wsparcie marketingowe i reklamowe, pomoc w negocjacjach z właścicielami lokalu - powiedział "Nowościom Gastronomicznym" Rafał Zawierucha, dyrektor generalny i współwłaściciel Kochloffel Polska sp. z o.o.
Ujawnił również koszty przystąpienia do programu franczyzowego - opłata wstępna ma wynosić 10 tys. euro. Oprócz tego partner będzie płacił 5% od obrotu netto (za uczestnictwo w programie franczyzowym) i 3% za działania reklamowo-marketingowe.
Więcej: "Nowości Gastronomiczne", styczeń, 2005 r.Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

