Dominet nabiera tempa oraz kapitału

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ubiegłym roku aktywa Dominet Banku, jednego z mniejszych banków detalicznych, zwiększyły się o 40 proc. i przekroczyły 1 mld zł.
- Teraz spółka ma już zdolność wypracowywania każdego miesiąca stabilnych dochodów przy równoczesnym spadku kosztów. Największe inwestycje są już za nami - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Sylwester Cacek, szef rady nadzorczej i udziałowiec banku.

W ubiegłym roku bank budował sieć i inwestował w systemy informatyczne. Obecnie ma 101 placówek (71 partnerskich, a 30 własnych). Do końca marca tego roku spółka pozostawi sobie tylko 6-9 oddziałów regionalnych, a resztę przekaże partnerom na zasadach franczyzy. Dodatkowo do końca 2005 r. zostanie otwartych przynajmniej 20 nowych punktów.
- Najpierw koncentrowaliśmy się na stworzeniu bazy do rozwoju banku. Głównym produktem, który sprzedawaliśmy, były kredyty samochodowe. Dzięki wdrożeniu systemów on-line na ten rok zaplanowaliśmy wprowadzenie całej gamy produktów - wyjaśnia Sylwester Cacek.

Moc nowości

- Na ten rok zaplanowaliśmy wprowadzenie wielu nowych produktów kredytowych. Naszym celem jest wzrost aktywów o 50 proc. - wyjaśnia Waldemar Bobrowski, prezes Dominet Banku.

W ofercie mają się pojawić karty kredytowe Visa i MasterCard, kredyty w ROR, kredyty gotówkowe i ratalne. Bank zamierza sprzedawać też jednostki TFI Skarbiec oraz ma umożliwić obsługę przez internet.

Beata Tomaszkiewicz, "Puls Biznesu", 18 stycznia, 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €