15 lat firmy Semax
14 grudnia w siedzibie poznańskiej firmy Semax odbyła się uroczystość rocznicowa. Na konferencji omawiano działalność firmy, a podczas gali świętowano jej sukces.
15 lecie poznańskiej firmy Semax obchodzono bardzo hucznie. Uroczystość zapoczątkowała konferencja prasowa, podczas której omawiane były plany dalszego rozwoju spółki. Następnie odbyła się uroczysta gala z udziałem Hanny Banaszak w Teatrze Nowym w Poznaniu. Oprócz pracowników firmy oraz osób zaprzyjaźnionych zaproszeni byli również franczyzobiorcy z całej Polski.

Właściciele firmy z optymizmem spoglądają w przyszłość
Semax zarządza czterema markami odzieżowymi – Deep (młodzieżowa marka odzieży casual), (marka dla dzieci w wieku szkolnym 7 – 13 lat), Keebo (odzież w stylu sportowo-weekendowym) oraz Factory Outlet – odzież i obuwie znanych, renomowanych marek po bardzo obniżonych cenach.
Semax powstał w 1989 roku i był wówczas jedną z pierwszych profesjonalnych hurtowni odzieżowych. W chwili obecnej firma zatrudnia 130 osób, a drugie tyle pracuje w sklepach franczyzowych sieci Factory Outlet.
Semax rozwija swoją działalność w oparciu o trzy wspomniane własne marki oraz o multibrandową sieć Factory Outlet. - Nasza siła tkwi w operowaniu na różnych płaszczyznach branży odzieżowej – segmencie dziecięcym (wczesnoszkolnym), młodzieżowym oraz sprzedaży odzieży renomowanych marek po korzystnych cenach (sieć wyprzedaży). Wszystkie marki firmy odzwierciedlają najnowsze trendy w modzie - uważa Katarzyna Waller, dyrektor marketingu.
Firma posiada także własne działy projektów oraz centrum logistyczne. Semax rozwija wszystkie swoje sieci detaliczne w oparciu o franchising.
W przyszłym roku sieć Factory Outlet zyska nową markę. Zmiana nazwy związana jest z chęcią zaakcentowania odrębności, ponieważ inne firmy używają nazw bardzo zbliżonych.
info: SemaxWyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

