Kielecka piekarnia Pod Telegrafem rozwija sieć
Kielecka Piekarnia Pod Telegrafem rozwija sieć specjalistycznych sklepów franczyzowych z pieczywem, wyrobami cukierniczymi, garmażeryjnymi i sałatkami.
Firma szuka partnerów z terenu województwa świętokrzyskiego, małopolskiego i mazowieckiego. Współpracę z nią mogą podjąć właściciele lub najemcy atrakcyjnie usytuowanych lokali w miastach liczących ponad 15 000 mieszkańców. Szczególnie poszukiwani są potencjalni franczyzobiorcy z Krakowa i Radomia (chętnie małżeństwa), dysponujący lokalami o powierzchni 55-75 mkw. w ścisłym centrum, bądź osiedlowych centrach handlowych. Placówki działają także w galeriach handlowych kieleckich hipermarketów Tesco i Real oraz centrum handlowym Echo. Zdarza się, że funkcjonują w innym, większym (200-300 metrowym) sklepie - np. w kilku dyskontach Biedronka.
- Widzę duże perspektywy dla specjalistycznych obiektów handlowych naszego formatu. Chcemy rozwijać się m.in. w kierunku Warszawy, żeby docelowo objąć siecią cały kraj - powiedział "Wiadomościom Handlowym" Artur Pękala, odpowiedzialny za rozwój sklepów franczyzowych Pod Telegrafem.
W zależności od wielkości lokalu oraz miasta, w którym tworzony jest punkt sprzedaży, niezbędne środki finansowe biorcy franczyzy wynoszą od 45 tys. do 95 tys. zł.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", listopad, 2004 r.Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


