Blikle nie będzie rozwijać sieci delikatesów
Firma Blikle, która pół roku temu otworzyła delikatesy przy ul. Nowy Świat w Warszawie, jeszcze nie planuje dalszego rozwoju sieci.
- Będziemy pracować nad zwiększeniem oferty asortymentowej sklepu, która zawiera obecnie 495 produktów - poinformował "Supermarket Polska" Łukasz Blikle. Wyjaśnił, że sklep ten ma charakter eksperymentalny. Oferowane są tam własne dania gotowe z kuchni Cafe Blikle: kulebiak z łososiem, bliny, pasztety, rożki z borowikami; produkty polskie regionalne: wędliny, twarogi kozie; produkty importowane: makarony włoskie, wyselekcjonowane wina, oliwki i octy balsamiczne.
Łukasz Blikle informuje też, że w niektórych nowych cukierniach, jak w centrum Arkadia, planuje się poszerzenie oferty o wybrane pakowane produkty sprzedawane w delikatesach.
Więcej: "Supermarket Polska", listopad, 2004r.Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


