Powrót Burger Kinga
Powrót na polski rynek planuje Burger King.
Powrót na polski rynek planuje Burger King - dowiedział się dziennikarz "Nowości Gastronomicznych" od proszącego o anonimowość analityka rynku gastronomicznego, prowadzącego rozmowy w tej sprawie z właścicielem marki. Również niemiecko-austriacka firma Nordsee myśli o Polsce.
Wszystkie 100 placówek Burger Kinga w 2001r. przejęły sieci Pizza Hut i KFC prowadzone przez American Restaurants. - Rozmowy przeciągają się, ale idą ku dobremu - wyjaśnił "Nowościom Gastronomicznym" analityk rynku. - W ciągu kilku miesięcy może być podjęta ostateczna decyzja w tej sprawie. Do podboju polskiego rynku gastronomicznego poważnie przymierza się jeszcze jedna zagraniczna sieć fast food. Tym razem jest to niemiecko-austriacka Nordsee, sprzedająca rybne hamburgery i inne morskie dania.
Więcej: "Nowości Gastronomiczne", sierpień, 2004r.Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


