Sexy bitch
Sprzedawczynie w sklepach Tally Weijl muszą nosić koszulki z nadrukowanym słowem Bitch, czyli dziwka. Klienci pytają dziewczyny, ile biorą za numerek.
Pracownice kilkunastu sklepów z ubraniami szwajcarskiej firmy Tally Weijl (m.in. w Warszawie, Bytomiu, Bielsko-Białej, Rzeszowie, Łodzi i Poznaniu) dostały firmowe koszulki kilka miesięcy temu. Były na nich napisy totally sexy i sexy power. Na początku czerwca przyszła nowa dostawa kolorowych i białych bluzek na ramiączkach. Każda miała nadrukowane słowo bitch, które w języku angielskim oznacza dziwkę.
-Byłyśmy zszokowane. Przecież to nie sex shop! - oburzają się dziewczyn pracujące w jednym ze sklepów na południu Polski.
Do salonów Tally Weijl chętnie zaglądają panowie. 26-letnią Izę młody mężczyzna zapytał, ile bierze za numerek. Inni pytają: naprawdę jesteś taka odważna? Puszczają oko, uśmiechają się ironicznie.
Ekspedientki zobowiązały się do noszenia firmowych strojów w umowie o pracę. Radzą więc sobie jak mogą: na bluzki narzucają sweterki albo zakładają je przodem do tyłu. Wszystko po to, by nie było widać napisu.
Magdalena Aniszczenko, odpowiedzialna za kontakty z prasą w polskim odziale firmy Tally Weijl, jest zdumiona zarzutami: - Nie uważamy, że napis jest wulgarny. W dosłownym tłumaczeniu słowo bitch na polski to rzeczywiście suka, ale w slangu amerykańskim oznacza pewien trend życia. Określa białe dziewczyny, które bez żadnego skrępowania żyją z czarnymi chłopakami, to kultura hip-hopu - objaśnia. Dodaje, że Tally Weijl ubiera odważne dziewczyny. - Nasze klientki są półnagie, seksowne i frywolne. Koszulki, w których chodzą sprzedawczynie, świetnie się sprzedają - zapewnia.
Więcej: Agnieszka Zakrzewska, "Gazeta Wyborcza", 26-27 czerwca, 2004r.Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


