II Salon Franchisingu w Warszawie
Impreza, która odbędzie się w ramach Międzynarodowych Targów Kontaktów i Rozwoju Biznesu Inicjatywa 2004, ma promować franczyzę jako metodę na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, a także umożliwić bezpośredni kontakt firmom oferującym licencję z potencjalnymi franczyzobiorcami.
Salon Franchisingu zorganizowały wspólnie Profit System - wydawca magazynu FranchisingInfo i twórca tematycznego portalu internetowego franchising.pl oraz firma wystawiennicza MTPolska. Patronat honorowy nad imprezą objęła Polska Organizacja Franczyzodawców skupiająca dziś kilkanaście firm, takich jak m.in. McDonald's, Drogerie Natura, TelePizza, Kodak Ekspress. - Zależy nam na jednej, profesjonalnej imprezie dla całej branzy i dlatego zaangażowaliśmy się w ten projekt - mówi Grzegorz Chmielarski z McDonald's Polska, prezes POF.
POF i PROFIT System przygotowały cykl prelekcji omawiajacych rynek franczyzowy i typowe dla niego problemy. Organizatorzy Salonu liczą na jeszcze większe zainteresowanie imprezą niż w zeszłym roku. - Pierwszy Salon zakończył się sukcesem, zgromadził ponad 2,5 tys. gości i kilkunastu wystawców - zapewnia Arkadiusz Słodkowsk, dyrektor Profit System. - W tym roku chcemy co najmniej podwoić liczbę uczestników.
Według danych Profit System na polskim rynku działa już ponad 160 systemów franczyzowych, a liczba polskich franczyzobiorców przekracza 11 tysięcy. W zeszłym roku ponad tysiąc nowych przedsiębiorców zainwestowało 3,5 mld zł, aby w oparciu o umowy franczyzowe otworzyć swoje firmy.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", czerwiec 2004r.Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

