Array ( [article] => Array ( [pid] => 44966 [country] => pl [article_id] => 18 [article_date] => 2001-01-15 [articletype_id] => 16 [article_title] => Jak zacząć, żeby zarobić [article_intro] => Jest kilka sposobów na rozpoczęcie działalności gospodarczej: zacząć od samego początku, kupić już istniejący biznes albo stać się częścią systemu franchisingowego. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtk788a789ba18691ecb1c92617b0c83157 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => jak-zaczac-zeby-zarobic [article_title_striped] => Jak zacząć, żeby zarobić [dir] => article [article_text_photo] => - Każdy z tych wyborów ma swoje pozytywne, jak i negatywne aspekty

- mówi Michael Achcraft, dyrektor w „Centrum Rozwoju Małych Form Biznesowych, Greater Luisville Inc.”. Decyzja powinna oprzeć się na kilku kryteriach, m.in: na doświadczeniu w prowadzeniu działalności gospodarczej, na sytuacji finansowej oraz na przygotowaniu zawodowym. Zdaniem Achcrafta, dla ludzi bez dużego doświadczenia w biznesie franchising może stać się rozwiązaniem, które obroni ich przed koniecznością podejmowania trudnych decyzji na własną rękę. Larry McCabe, główny dyrektor „Share – it franchise” jest zadowolony z wyboru franchisingu jako formy rozwoju własnego biznesu. - Franchising gwarantuje możliwość korzystania z doświadczeń innych - mówi McCabe. - Nie musisz po raz setny sam wymyślać koła. info: Business First of Louisville Online,3 listopada 2000
Oprac. Katarzyna Krawczyk i Arkadiusz Słodkowski

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 9 [author_pid] => 988 [author_name] => Arkadiusz Słodkowski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców [author_email] => aslodkowski@profitsystem.pl [author_profile] =>

Arkadiusz Słodkowski jest członkiem zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Jest autorem wielu artykułów na temat rynku licencji. W PROFIT system specjalizuje się w realizacji kampanii rekrutacyjnych dla sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. 

Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją stosunki międzynarodowe.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/ASlodkowski [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/arkadiusz-s%C5%82odkowski-83555059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 173451 [itemserver_id] => 41856 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => c3a/4cf/arkadiusz-slodkowski.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => arkadiusz-slodkowski ) ) [link] => /artykul/18/jak-zaczac-zeby-zarobic/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => ze świata [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 62 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => swiata ) [article_date_formated] => 15.01.2001 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Jak zacząć, żeby zarobić

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Każdy z tych wyborów ma swoje pozytywne, jak i negatywne aspekty

- mówi Michael Achcraft, dyrektor w „Centrum Rozwoju Małych Form Biznesowych, Greater Luisville Inc.”. Decyzja powinna oprzeć się na kilku kryteriach, m.in: na doświadczeniu w prowadzeniu działalności gospodarczej, na sytuacji finansowej oraz na przygotowaniu zawodowym. Zdaniem Achcrafta, dla ludzi bez dużego doświadczenia w biznesie franchising może stać się rozwiązaniem, które obroni ich przed koniecznością podejmowania trudnych decyzji na własną rękę. Larry McCabe, główny dyrektor „Share – it franchise” jest zadowolony z wyboru franchisingu jako formy rozwoju własnego biznesu. - Franchising gwarantuje możliwość korzystania z doświadczeń innych - mówi McCabe. - Nie musisz po raz setny sam wymyślać koła. info: Business First of Louisville Online,3 listopada 2000
Oprac. Katarzyna Krawczyk i Arkadiusz Słodkowski

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Arkadiusz Słodkowski
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €