Zainteresuj się zrzeszeniem sklepów monopolowych
Spółka Belvedere 3 ze Szczecina zawiązała Stowarzyszenie Sklepów Monopolowych.
Przyjmuje do niego placówki o obrotach minimum 60 tys. miesięcznie. Daje swój szyld i możliwość tańszych dostaw towaru dzięki umowom, które podpisała z czołowymi dystrybutorami alkoholi.
Sama spółka , ma już pięcioletni staż w handlu alkoholem. Należy do niej 10 sklepów na terenie województwa zachodniopomorskiego. "Belvedere - Stowarzyszenie Sklepów Monopolowych", które przyjmuje pod swoje skrzydła sklepy na zasadzie franczyzy, działa od pierwszego stycznia tego roku. - Im więcej nas będzie w grupie, tym łatwiej będzie negocjować warunki z dostawcami. A trzeba pamiętać, że 80 proc. z nich reprezentuje kapitał zachodni - tłumaczy Aleksander Nazarow, organizator sieci. - Mamy podpisane umowy z siedemnastoma najważniejszymi dostawcami alkoholi mocnych, koniaków, wina, piwa, napojów i papierosów. Sklep, który wstępuje do grupy od razu staje się jej pełnoprawnym członkiem i otrzymuje wszelkie wypracowane przez nas warunki.
Czy handel alkoholem się opłaca?
Aleksander Nazarow podaje orientacyjne marże na wyroby, którymi handlują sklepy Belvedere: alkohole mocne - 15-20 proc., piwo - 15-25 proc., wino 20-30 proc., napoje alkoholowe 20-30 proc., papierosy - 10-15 proc.
Warunki przystąpienia do sieci
Właściciel sklepu przystępujący do sieci jest dokładnie sprawdzany pod względem wiarygodności finansowej i gospodarczej. Powinien posiadać koncesję na sprzedaż alkoholu, dysponować lokalem o powierzchni 50 m kw. i osiągać obroty w wysokości 60 tys. zł miesięcznie (lub w przypadku rozpoczynania działalności - tak je oszacować). Po podpisaniu umowy ze stowarzyszeniem otrzymuje jego szyld i ma dostosować witrynę sklepu do obowiązujących standardów.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", marzec 2004r.Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


