Kolejna pizzeria w Radomiu
Drugą restaurację w Radomiu i 87. w Polsce otworzyła w lutym Telepizza Polska Sp.z o.o.
Kolejne pizzerie będą uruchomione jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Do końca 2004 r. sieć ma mieć około 100-105 lokali. - Jesteśmy już we wszystkich większych miastach Polski, teraz zamierzamy się skoncentrować na miejscowościach liczących od 80 do 100 tys. mieszkańców - powiedział "Nowościom Gastronomicznym" Jacek Cabaj, dyrektor handlowy TelePizzy. Ponad 60 restauracji w sieci TelePizzy to lokale własne. Pozostałe funkcjonują na zasadzie franczyzy, która - jak uważa Jacek Cabaj - cieszy się dużym wzięciem. Miesięczne opłaty za użytkowanie logo i na fundusz reklamowy wynoszą łącznie 8 proc. obrotów netto. Więcej: "Nowości Gastronomiczne", marzec 2004r.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


