Nowe sklepy Quiosque
PBH S.A., właściciel marki Quiosque planuje w tym roku otworzyć 20 nowych placówek.
Pierwsza została otwarta w marcu w gdańskim Manhattanie. Druga na pewno będzie uruchomiona w Warszawie, choć jeszcze nie zapadły ostateczne decyzje co do lokalizacji placówki. Pozostałe będą otwierane w większych miastach Polski, na terenie centrów handlowych lub w lokalach położonych przy głównych deptakach miast. „Powierzchnia sklepów będzie wahać się w granicach 200-300 mkw. Wszystkie nowo otwierane punkty będą sklepami własnymi firmy” — powiedziała „Supermarketowi Polska” Agnieszka Krzywańska, dyrektor PBH. Szacuje się, że inwestycje wyniosą około 14 mln zł. Obecnie firma ma 15 własnych sklepów oraz kilkadziesiąt franczyzowych. Więcej: Supermarket Polska, kwiecień 2004r.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


