Deichmann ukarany
UOKiK wyegzekwował karę 28 tys. zł za nieprawidłowe protokóły reklamacyjne sieci Deichmann
Jak poinformowała Rzeczpospolita Deichmann jeden z największych dystrybutorów obuwia w Polsce zapłaci karę Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przyczyną jest protokół reklamacyjny w którym nie zostały uwzględnione prawa konsumentów do obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy w razie niemożliwości naprawy lub wymiany zakupionego wadliwego towaru. Miesiąc temu UOKK nakazał firmie Deichmann wymianę formularza. Mimo prawomocnego wyroku firma nadal posługiwała się wadliwymi egzemplarzami. UOKiK wszczął postępowanie o nałożenie kary. Każdy dzień zwłoki kosztuje Deichmanna 1179,25 zł, w sumie musi zapłacić 28 302zł. Spółka po nałożeniu kary w krótkim czasie poprawiła formularz. Źródło: Rzeczpospolita, nr 55, 5 marca 2004
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

