TEST: Czy nadszedł już czas na sprzedaż Twojej franczyzy?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Znajomość profilu franczyzobiorcy pozwala stworzyć skuteczną kampanię promocyjną i ułatwia dotrzeć z informacją o koncepcie franczyzowym do odpowiednich mediów oraz osób. Ważny jest też model kampanii marketingowej oraz sposób przekazu, który może być różny w zależności od młodszych lub nieco starszych odbiorców. W szerokim spektrum mediów i źródeł informacji, należy wybrać te, które najlepiej trafiają do naszych adresatów. Trzeba więc przemyśleć, czy nasi potencjalni partnerzy korzystają z tradycyjnych mediów jak prasa, portale informacyjne, czy też z mediów społecznościowych.

Podobnie jest w przypadku branż. Osoby zainteresowane inwestycją w koncept bankowy prawdopodobnie śledzą media biznesowe i ekonomiczne. Natomiast jeśli ktoś myśli o biznesie w branży kosmetycznej, korzysta zapewne z mediów o tej samej tematyce. Skuteczna kampania reklamowa i PR musi być więc mocno przemyślana i konsekwentnie realizowana w oparciu o wiedzę o naszym idealnym franczyzobiorcy.   


Jeśli chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania i inne informacje dotyczące franczyzy, umów się na niewiążące spotkanie z naszymi konsultantami. Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, napisz na adres doradztwo@profitsystem.pl lub zadzwoń +48 22 5608044 lub +48 22 5608045.


Wróć do wszystkich pytań testu

Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €