Pan American Pizza w katalogu firm
Franchisingowa sieć pizzerii Pan American Pizza stawia na dynamiczny rozwój. W związku z tym poszukuje franczyzobiorców na terenie całego kraju.
Sieć jest stosunkowo młodą siecią w Polsce. Ma na razie 42 punkty franchisingowe. Niemniej do końca przyszłego roku planuje otworzyć w Polsce około 200 placówek.
Przygotowane przez sieć receptury uwzględniają dwa najważniejsze aspekty: zadowolenie klienta i zysk sprzedawcy. Średni zysk uzyskiwany ze sprzedaży pizzy Pan American wynosi około 8 zł, przy średniej cenie pizzy 15 zł.
Oferta franchisingowa
W ramach umowy franchisingowej Pan American Pizza oferuje:
- swoją wiedzę i doświadczenie,
- tanią technologię, pozwalającą na minimalizację inwestycji i kosztów stałych,
- działania marketingowe i promocyjne,
- system organizacji pracy,
- system wewnętrznych rozliczeń,
- doradztwo w zakresie wystroju i stylistyki wnętrz,
- pomoc prawną w zakresie prowadzenia punktu,
- system kontroli jakości,
- możliwość dofinansowania (dotyczy punktów już w sieci),
- wynegocjowane ceny produktów.
Bardzo ważnym elementem istnienia w sieci jest możliwość korzystania ze wspólnego funduszu reklamowego, dzięki któremu można rozpocząć kampanię reklamową na szerszą skalę. Obecnie firma rozważa możliwość reklamy radiowej lub telewizyjnej.
W drodze indywidualnych uzgodnień istnieje możliwość wyposażenia przez sieć sali konsumpcyjnej i zakupienia innego sprzętu niezbędnego do prowadzenia punktu gastronomicznego.
Warunki finansowe
Franczyzobiorca musi przeznaczyć 6 tys. zł na opłatę wstępną, 2 tys. zł na uruchomienie produkcji (urządzenia, szkolenia itp.) i od 4 do 20 tys. na reklamę. Reklamowy fundusz własny jest indywidualnie dopasowywany do potrzeb rynku i możliwości franczyzobiorcy. Koszty remontu i wyposażenie punktu zależą od franczyzobiorcy. Firma pozostawia w zakresie urządzenia lokalu dużą swobodę.
Stałe opłaty z tytułu bycia w sieci zależą ściśle od poziomu sprzedaży. Franczyzobiorca płaci opłatę okresową w kwocie 1 zł za każdą sprzedaną pizzę i 0,50 zł od sprzedaży pozostałych dań. Dodatkową opłatą jest składka na fundusz reklamowy w kwocie 20 zł od każdego 1000 zł obrotu. (wszystkie ceny netto).
Umowy podpisywane są na 10 lat (z możliwością przedłużenia).
Info: Pan American PizzaWyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


