Giełda poczeka
Atlantic, dystrybutor i producent bielizny poprawił rentowność, ale decyzję o debiucie giełdowym odkłada do 2005 r.
, spółka zajmująca się dystrybucją i produkcją bielizny, zarobił netto w 2003 r. ponad 5 mln zł. To o 20 proc. więcej niż w 2002 r. Poziom sprzedaży się nie zmienił i wynosi 130 mln zł. - Wyższa rentowność wynika z dobrej polityki kosztowej - tłumaczy Wojciech Morawski, prezes Atlantica.
Mimo poprawy wyników i niezłej koniunktury na warszawskiej giełdzie, odzieżowa spółka nie zdecydowała się na debiut, o którym myśli już od dłuższego czasu. - Decyzję podejmiemy najwcześniej w 2005 r. - mówi Wojciech Morawski.
Od maja spółka szyje bieliznę dla kobiet Atlantic Elite we własnej fabryce w Końskich. Wiosną ruszy produkcja męskiej bielizny. Zakład wytwarza około 7 proc. sprzedaży krajowej, resztę Atlantic importuje pod własną marką z Dalekiego Wschodu.
Rozwój fabryki jest uzależniony od rozszerzenia dystrybucji na rynkach zagranicznych. Obecnie eksport przynosi 50 proc. wpływów. Spółka nie zapomina o rynku krajowym. Do końca tego roku chce otworzyć przynajmniej 5 własnych salonów, 100 sklepów franczyzowych i ponad 100 sklepów licencyjnych.
Kinga Żelazek „Giełda poczeka”, Puls Biznesu, nr 15, 22.01.2004Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


